Las claves del fracaso de Pokémon GO tras revolucionar el mundo de los videojuegos

Una recerca liderada pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I Aarón Rodríguez ha revelat les claus del fracàs de Pokémon GO després d’haver revolucionat el món dels videojocs. Les conclusions de l’estudi que fa una radiografia dels usuaris d’aquesta proposta lúdica de realitat augmentada s’han publicat en la Revista Latina de Comunicación Social i mostren que la falta d’interactivitat va afavorir la decadència d’aquest videojoc.

Vídeo subtitulado para las personas con discapacidad auditiva

UCC+i Universitat Jaume I. Noviembre 2017