Vocabulari científic: Robòtica

Pedro J. Sanz, catedràtic de Ciència de la Computació i Intel•ligència Artificial, descriu el concepte de robòtica.

Vídeo produït pels alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Sara Blasco Chamarro, Santiago Cuéllar Mendoza, C. Brian Diarte Sáez, Llorenç García Estellés, Carlos Navarro Belenguer i Maria Vicent Campos, dins del projecte Labcom-Ciència gestionat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que recull peces breus en què el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

[Vídeo subtitulat en espanyol per a persones sordes]
Labcom-Ciència UJI 2013

Enllaços d'interès