Fem ciència excel·lent: grup d’Economia Experimental i Computacional

Esta entrada también está disponible en: English Spanish

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i) de la Universitat Jaume I, adscrita al Servei de Comunicació i Publicacions, ha produït sis vídeos dirigits a fomentar les vocacions científiques, conscienciar de la importància de l’aportació de la ciència en el progrés de la societat i promoure alguns dels grups d’investigació d’excel·lència de la Universitat, entre els que es troba el grup d’Economia Experimental i Computacional de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Les produccions audiovisuals s’emmarquen en el projecte “Fem ciència excel·lent. Promoció audiovisual dels grups d’investigació d’alt rendiment de la Universitat Jaume I de Castelló” desenvolupat gràcies a la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia i Competitivitat i de les empreses Facsa i Iproma del grup Gimeno Servicios.

El projecte s’ha completat amb la realització de 15 vídeos de vocabulari científic en què s’expliquen conceptes relacionats amb el treball d’investigació de cada un dels grups. Així, els membres del grup d’Economia Industrial i Experimental defineixen risc sistèmic, equilibri de Nash, presa de decisions sota incertesa i funció de probabilitat ponderada. A fi d’afavorir l’accessibilitat de totes les persones i la internacionalització dels vídeos, tots els productes audiovisuals estan subtitulats en espanyol per a persones sordes i en anglès.

[Vídeo subtitulat en espanyol per a persones sordes]

UCC+i UJI. Setembre 2014

Enllaços d'interès