Soluciones Cuatroochenta: Innovació en aplicacions per a smartphones i tablets

Soluciones Cuatroochenta és una jove empresa innovadora del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, Espaitec. Especialitzada en el desenvolupament integral d’aplicacions per a smartphones i tablets també ofereix solucions de programació avançada a mesura per a millorar processos de treball. Compta amb un equip creatiu i multidisciplinari amb professionals en el camp de la programació, desenvolupament, disseny gràfic, màrqueting i comunicació.

Enllaços d'interès

Ciència UJI